Nasi eksperci.

Katarzyna Romanowska

Partner | Director of Hotel Operations | Hotel Professionals Management Group

Katarzyna od 23 lat związana jest z branżą hotelową. W ciągu tego […]

Email: katarzyna.romanowska@hotelpros.pl

Katarzyna od 23 lat związana jest z branżą hotelową. W ciągu tego czasu aktywnie rozwijała swoje kompetencje w międzynarodowych sieciach hotelowych: InterContinental Hotels Group, Accor Hotels, IBB Hotels i Hilton Worldwide. Ponadto jako konsultant miała okazję współpracować z działem Hospitality firmy doradczej Colliers International, z którego wywodzi się spółka Hotel Professionals. 

Katarzyna swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczynała w 2001 roku jako członek zespołu otwierającego hotel Holiday Inn w Krakowie, gdzie odpowiadała za administrację i HR. W zespole otwierającym Hotel InterContinental w Warszawie w roku 2003 pełniła rolę Kierownika ds. Sprzedaży Konferencji i Bankietów. W roku 2012, dzięki pozyskanemu doświadczeniu została zaproszona do współpracy przy otwarciu trzeciego w swojej karierze sieciowego hotelu. Tym razem był to największy pod względem metrażu powierzchni konferencyjnej w Europie obiekt sieci Hilton – DoubleTree by Hilton Warsaw. Katarzyna blisko współpracowała z siecią Hilton jako Brand Ambassador i Guest Relations Manager hotelu, a przez 2,5 roku na stanowisku Dyrektora Działu Sprzedaży Konferencji i Bankietów zarządzała kilkunastoosobowym zespołem sprzedawców i koordynatorów eventów. 

Katarzyna dołączyła do zespołu Hotel Professionals Management Group w kwietniu 2017 r., obejmując stanowisko Director of Hotel Operations. Z początkiem stycznia 2020 r. Katarzyna dołączyła do grona partnerów spółki Hotel Professionals Management Group.  

W Hotel Professionals Management Group Katarzyna odpowiedzialna jest przede wszystkim za koordynacje procesu przygotowania do otwarcia hoteli, w tym tych zarządzanych przez spółkę. Do tej pory uczestniczyła w otwarciu 9 hoteli, a swoje doświadczenie wykorzystuje również w konsultowaniu projektów hotelowych. Ponadto, wspiera dyrektorów generalnych poszczególnych hoteli we wszelkich bieżących kwestiach operacyjnych, administracyjnych i HR, a także opracowywaniu budżetów i planów marketingowo-sprzedażowych hoteli.