Sopot z nowym Radisson Blu – Hotel Professionals doradcą inwestora w negocjacjach z marką

The Rezidor Hotel Group, jedna z najszybciej rozwijających się firm hotelowych na świecie i członek Carlson Rezidor Hotel Group, kontynuuje ekspansję na polskim rynku. Najnowszy obiekt w portfolio Grupy stanowić będzie 230-pokojowy Radisson Blu Hotel w Sopocie.

Łącznie z ostatnim nabytkiem Rezidor będzie miał cztery ośrodki i 13 hoteli w Polsce.

Nowo wybudowany ośrodek z 250 m plaży Morza Bałtyckiego zostanie oddany do użytku w I kwartale 2019 r. Sopot to ważny ośrodek turystyczny i uzdrowiskowy w północnej Polsce, każdego roku odwiedzany przez 6 milionów turystów krajowych i zagranicznych. Hotel jest dogodnie usytuowany w samym sercu Trójmiasta (Gdańsk, Gdynia i Sopot), jednego z najbardziej dynamicznie rozwijających się ośrodków miejskich i biznesowych w kraju.

Obiekt umożliwia łatwy dostęp do gdańskiej dzielnicy biznesowej i jest położony zaledwie 20 minut spacerem od Starego Miasta. Turyści i przedsiębiorcy będą w nim mogli korzystać z całodobowej restauracji, baru, ponad 900 mkw. Powierzchni konferencyjnych, parkingu oraz 900 mkw. ośrodka odnowy biologicznej wraz z siłownią i krytym basenem. Nad projektem Radisson Blu w Sopocie pracuje Grupa Inwestycyjna Hossa, gdyńska firma architektoniczna z 25-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości.

- Polska, dzięki średniemu wzrostowi PKB o 3,6 procent w 2015 roku i rozwojowi turystyki krajowej, stała się ważnym graczem na europejskim rynku – powiedział Elie Younes, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju Carlson Rezidor Hotel Group. – Najnowszy obiekt pozwoli nam poszerzyć zakres działania w Polsce, gdzie mamy już 13 hoteli, a także wzmocni naszą obecność w europejskich kurortach. Sąsiedztwo polskiego centrum biznesu i wspaniałej metropolii sprawia, że hotel będzie atrakcyjny zarówno dla turystów, jaki i klientów biznesowych.

Bartłomiej Kołubinski, członek zarządu Grupy Inwestycyjnej Hossa, powiedział: - Będziemy działać z pasją, starając się zapewnić doskonałą obsługę wszystkim gościom inspirującego hotelu Radisson Blu w Sopocie. Przez cały proces przygotowania projektu i pozyskania marki Radisson Blu wspierała nas spółka Hotel Professionals, wiodąca firma zajmująca się doradztwem i zarządzaniem w sektorze hotelarskim w Polsce. Alex Kloszewski, partner zarządzający Hotel Professionals, dodaje: - Jesteśmy dumni mogąc być częścią tego wyjątkowego projektu i jesteśmy absolutnie pewni, że polscy i zagraniczni turyści poszukujący ekskluzywnego noclegu w rejonie Trójmiasta, wybiorą właśnie hotel marką Radisson Blu.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że po Zakopanym, Świnoujściu i Szklarskiej Porębie otwieramy czwarty ośrodek wypoczynkowy – dodał Younes. – Projekt jest zgodny z naszą strategią działania w Polsce i stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości hotele w regionalnych i krajowych destynacjach biznesowych i turystycznych.