Hotel Professionals Management Group ponownie powiększa swój zepół

Z początkiem kwietnia br. do zespołu Hotel Professionals Management Group (HPMG), dołączyła Katarzyna Stiller-Romanowska, która obejmuje funkcję Director of Hotel Operations.

Katarzyna od 16 lat związana jest z branżą hotelową. W ciągu tego czasu aktywnie rozwijała swoje kompetencje w międzynarodowych sieciach hotelowych: InterContinental Hotels Group, Accor Hotels, IBB Hotels i Hilton Worldwide. Ponadto jako konsultant miała okazję współpracować z działem Hospitality firmy doradczej Colliers International, z którego wywodzi się spółka Hotel Professionals.

Katarzyna swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczynała w 2001 roku jako członek zespołu otwierającego hotel Holiday Inn w Krakowie, gdzie odpowiadała za administrację i HR. W zespole otwierającym Hotel InterContinental w Warszawie w roku 2003 pełniła rolę Kierownika ds. Sprzedaży Konferencji i Bankietów. W roku 2012, dzięki pozyskanemu doświadczeniu została zaproszona do współpracy przy otwarciu trzeciego w swojej karierze sieciowego hotelu. Tym razem był to największy pod względem metrażu powierzchni konferencyjnej w Europie obiekt sieci Hilton – DoubleTree by Hilton Warsaw. Katarzyna blisko współpracowała z siecią Hilton jako Brand Ambassador i Guest Relations Manager hotelu, a przez ostatnie 2,5 roku na stanowisku Dyrektora Działu Sprzedaży Konferencji i Bankietów zarządzała kilkunastoosobowym zespołem sprzedawców i koordynatorów eventów.

„Pod względem zawodowym znam Kasię od kilkunastu lat. Nasze drogi krzyżowały się przy okazji różnych projektów. Zawsze uważałem Kasię za profesjonalistkę i pasjonatkę, co wyjątkowo cenię w hotelarzach. Z tego powodu niejednokrotnie zaprosiłem ją do współpracy, zarówno w zakresie doradztwa, jak i faktycznej pracy operacyjnej. Bardzo się cieszę, że Kasia dołączy do zespołu HPMG i wierzę, że swoją pracą dołoży ważną cegiełkę do budowy sukcesu naszej firmy” – komentuje Alex Kloszewski, Partner Zarządzający Hotel Professionals i Hotel Professionals Management Group.

W Hotel Professionals Management Group Katarzyna odpowiedzialna będzie przede wszystkim za koordynacje procesu przygotowania do otwarcia hoteli zarządzanych przez spółkę. Ponadto, będzie wspierać zarząd spółki oraz dyrektorów generalnych poszczególnych hoteli we wszelkich bieżących kwestiach operacyjnych, administracyjnych i HR, a także opracowywaniu budżetów i planów marketingowo-sprzedażowych hoteli.