O nas

Jesteśmy zespołem doświadczonych doradców, oferujących profesjonalne i innowacyjne rozwiązania dla branży hotelowej nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

Nasz zespół łącznie posiada ponad 100 lat doświadczenia w sektorze nieruchomości hotelowych, zebranego podczas pracy przy około 350 projektach realizowanych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki temu, że oferujemy kompleksowy zakres usług doradztwa oraz zarządzania obiektami hotelowymi, potrafimy przygotować odpowiedni zestaw rozwiązań dla Państwa hotelu, gwarantujący oczekiwany sukces.

Przed powstaniem Hotel Professionals, członkowie naszego zespołu współtworzyli Dział Inwestycji Hotelowo – Rekreacyjnych firmy Colliers International Poland, w którym przez 9 lat zaangażowani byli w ponad 300 projektów i zleceń. Utworzenie niezależnego podmiotu, jakim jest Hotel Professionals, umożliwiło nam przygotowanie szerokiego wachlarza nowych i innowacyjnych usług skierowanych do branży hotelowej na terenie Polski i całej Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie jako Hotel Professionals kontynuujemy współpracę z dotychczasowymi klientami, w tym Colliers, a także innymi znaczącymi agencjami rynku nieruchomości komercyjnych.

Dlaczego my?

Precyzyjnie i rzeczowo

Nasze usługi świadczymy w sposób przejrzysty i rzeczowy.

Doświadczenie w branży

Jako zespół posiadamy łącznie 100 lat doświadczenia w branży hotelowej.

Market Intelligence

Posiadamy duże rozeznanie w realnej sytuacji rynkowej, co zawdzięczamy długoletnim relacjom z najważniejszymi uczestnikami rynku hotelowego.

Wiele usług i rozwiązań

Świadczymy usługi od A do Z, czyli na każdym etapie procesu realizacji inwestycji hotelowej.

Zawsze wspieramy

Wspieramy naszych Klientów w każdym kroku na drodze do sukcesu.

Analizy finansowe

Nasze analizy finansowe są poparte rzetelnymi danymi rynkowymi, czym zdobyliśmy zaufanie banków.

Szybka komunikacja

Łatwo do nas dotrzeć, szybko reagujemy na potrzeby naszych Klientów.

Sieć specjalistów

Posiadamy rozbudowaną sieć uznanych i rekomendowanych specjalistów branżowych.

Kreacja i optymalizacja

Pomagamy kreować optymalne projekty hotelowe, od samego początku podnosząc ich wartość i potencjał.

​​Nasz Zespół

 

Alex Kloszewski (MRICS)

Alex Kloszewski (MRICS)

Partner Zarządzający

Alex Kloszewski – Partner Zarządzający spółki Hotel Professionals, były dyrektor regionalny InterContinental Hotels Poland & Czech Republic oraz Partner w Colliers International Poland.

Alex Kloszewski jest związany z hotelarstwem od 1973 r. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Stanach Zjednoczonych, pracując dla sieci Marriott Hotels & Resorts. Był również zawodowo związany z Radisson Hotels, Wyndham Hotels International w miastach: Los Angeles, Dallas, San Antonio, New Orlean, Palm Beach na Arubie i Szczecin. Zajmując stanowisko dyrektora generalnego 5-gwiazdkowego hotelu InterContinental w Warszawie, odegrał kluczową rolę w realizacji inwestycji, otwarciu i stabilizacji hotelu na rynku.

W 2002 r. Alex założył fundację Warsaw Destination Alliance, której zadaniem jest promocja Warszawy i rozwój lokalnej turystyki. Fundacja WDA jest stowarzyszeniem zrzeszającym największe hotele pięciogwiazdkowe w Warszawie, jak również centra konferencyjne PKIN, EXPO, lotnisko Chopina, linie lotnicze, galerie, muzea, warszawskie organizacje miejskie i lokalne oraz obiekty sportowe tj. Stadion Narodowy czy Stadion Legii, a także największe korporacje obsługujące sektor hospitality w Polsce tj. Coca Cola, SAB Miller. Martini Rossi czy Makro.

W kwietniu 2011 roku Alex Kloszewski został także współfundatorem i wiceprezesem Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Po 9 latach w Colliers International Poland jako Partner i dyrektor działu hotelowego, Alex wraz ze swoim dotychczasowym zespołem otworzył niezależną firmę doradczą – Hotel Professionals.

alex.kloszewski@hotelpros.pl

Guy Simmons

Guy Simmons

Partner | Chief Operating Officer | Hotel Professionals Management Group

Guy Simmons jest aktywnie zaangażowany w działalność branży hotelowej od 1974 roku. Jego kariera obejmuje realizację projektów na terenie Stanów Zjednoczonych, od wschodniego do zachodniego wybrzeża, w licznych resortach w regionie Karaibów oraz w regionie Środkowo-Wschodniej Europy. Guy pracował zarówno dla sektora publicznego, jak i prywatnego, zarządzając hotelami pod światowymi markami, takimi jak DoubleTree by Hilton, Wyndham Hotels and Resorts i Radisson SAS (obecnie Radisson Blu).

W 1992 roku Guy rozpoczął swą zawodową działalność na terenie Europy, przybywając do Szczecina jako członek zespołu dedykowanego do otwarcia Radisson Hotel Szczecin. Następnie przeniósł się do Moskwy, dołączając do zarządu Radisson Slavjanskaya Hotel.

Kariera Guy’a w Europie rozwijała się po powrocie do Polski i rozpoczęciu współpracy z Alexem Kloszewskim podczas otwarcia trzech hoteli Holiday Inn: w Krakowie, Gdańsku oraz we Wrocławiu. Następnie Guy dołączył do Alexa w pracach przy otwarciu hotelu InterContinental w Warszawie.

W latach 2005-2007, zajmując stanowisko Dyrektora Operacyjnego w Domina Hotels and Resorts na terenie Europy Północnej i Wschodniej, nadzorował hotele funkcjonujące na terenie Rosji i Ukrainy. W latach 2008-2011, Guy był członkiem Działu Inwestycji Hotelowo – Rekreacyjnych w Colliers International Poland, gdzie był odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów międzynarodowych. Podczas swej działalności w Colliers, Guy koordynował proces budowy oraz fazę przed otwarciem pierwszego w Polsce hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie w dzielnicy Wawer, a następnie Hilton Garden Inn Kraków Airport

guy.simmons@hotelpros.pl

Magda Konaszewska

Magda Konaszewska

Partner | Wiceprezes Zarządu | Project Manager

Magda Konaszewska poza czynnym udziałem w realizacji zleceń jest odpowiedzialna za administracyjną stronę działalności spółki, a także kontakt z Klientami i koordynację działań firmy. Nadzoruje cały proces obsługi Klientów od momentu oferowania, sporządzania umowy, przez realizację projektu, aż do jego zakończenia.

Ponadto Magda aktywnie uczestniczy w realizacji zleceń, w tym m.in. w opracowywaniu studiów wykonalności, memorandów, konsultacji operacyjnych oraz w procesie pozyskiwania marek hotelowych i negocjacji umów z sieciami hotelowymi.

Swoje doświadczenie zdobywała u boku najlepszych specjalistów w branży, będąc częścią zespołu Hospitality firmy Colliers International Poland, gdzie pracowała przez 7 lat. W tym czasie Magda brała udział w realizacji dziesiątek zleceń związanych z obsługą inwestycji hotelowych w Polsce i w Europie.

magda.konaszewska@hotelpros.pl

Patrick Kloszewski

Patrick Kloszewski

Partner | Development Manager | Hotel Professionals Management Group

Patrick Kloszewski jest odpowiedzialny za przygotowanie dogłębnych analiz rynku hotelowego, sporządzanie Studiów Wykonalności oraz Memorandów Inwestycyjnych, a jedną z jego największych umiejętności jest odpowiedni dobór dostępnych produktów i marek hotelowych do poszczególnych projektów i lokalizacji. Patrick odpowiada także za relacje Hotel Professionals z zagranicznymi inwestorami oraz międzynarodowymi sieciami i operatorami hotelowymi. Ponadto organizuje i koordynuje działania marketingowe naszej firmy.

Jako syn hotelarzy, Patrick od dzieciństwa miał okazję mieszkać w kilku hotelach na świecie. Już we wczesnej młodości pracował w rożnych departamentach hoteli, poznając branżę od podstaw. Zdobywanie doświadczenia zawodowego związanego z inwestycjami w nieruchomości hotelowe, Patrick rozpoczął w Colliers International Poland. Przez 6 lat pracy w Colliers uczestniczył w realizacji wielu zleceń, opracowując Studia Wykonalności, Memoranda Inwestycyjne, Due Diligence, a także nadzorując procesy sprzedaży oraz pozyskania marek hotelowych dla Klientów.

patrick.kloszewski@hotelpros.pl

Katarzyna Romanowska

Katarzyna Romanowska

Partner | Director of Hotel Operations | Hotel Professionals Management Group

Katarzyna odpowiedzialna jest przede wszystkim za koordynację procesu przygotowania do otwarcia hoteli zarządzanych przez spółkę. Ponadto, wspiera zarząd spółki oraz dyrektorów generalnych poszczególnych hoteli we wszelkich bieżących kwestiach operacyjnych, administracyjnych i HR, a także opracowywaniu budżetów i planów marketingowo-sprzedażowych hoteli.

Katarzyna od 16 lat związana jest z branżą hotelową. W ciągu tego czasu aktywnie rozwijała swoje kompetencje w międzynarodowych sieciach hotelowych: InterContinental Hotels Group, Accor Hotels, IBB Hotels i Hilton Worldwide. Ponadto jako konsultant miała okazję współpracować z działem Hospitality firmy doradczej Colliers International, z którego wywodzi się spółka Hotel Professionals.

katarzyna.romanowska@hotelpros.pl

Patrycja Pawlak (Koszewska)

Patrycja Pawlak (Koszewska)

Specjalista ds. Analizy Rynku

Patrycja dołączyła do zespołu Hotel Professionals w sierpniu 2015 r. Do jej obowiązków należy zbieranie danych i tworzenie analiz rynku nieruchomości hotelowych. Patrycja aktywnie uczestniczy w opracowywaniu studiów wykonalności i memorandów inwestycyjnych oraz odpowiada za opracowywanie ofert dla Klientów. Do zakresu jej obowiązków należy także kontakt z mediami, a także opracowywanie oraz wdrażanie strategii marketingowej firmy.

Patrycja ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim, pisząc pracę magisterska z zakresu socjologii urbanistycznej. Swoją przygodę z rynkiem nieruchomości komercyjnych rozpoczęła w Colliers International Poland, gdzie pracowała w dziale administracyjnym, a także współpracowała z działem Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych. Patrycja angażuje się w segment MICE, organizując różnorodne konferencje.

patrycja.pawlak@hotelpros.pl

Damian Konaszewski

Damian Konaszewski

Standards & Operations Specialist | Hotel Professionals Management Group

Damian jest odpowiedzialny za nadzór standardów w obiektach hotelowych zarządzanych przez spółkę Hotel Professionals Management Group oraz za wsparcie dyrektorów generalnych i kierowników poszczególnych działów w kwestiach operacyjnych. Ponadto bierze czynny i aktywny udział na każdym etapie przygotowania hoteli do otwarcia.

Swoje doświadczenie zaczął zdobywać od 2008 roku w Londynie gdzie pracował dla jednego z liderów branży hospitality w Wielkiej Brytanii – firmy BaxterStorey m.in. jako zastępca managera głównego działu hospitality. Miał okazję pracować i rozwijać swoje kompetencje z najlepszymi specjalistami tej branży w Wielkiej Brytanii. Ponadto koordynował prace centrum konferencyjnego departamentu Business, Innovation and Skills rządu brytyjskiego.

damian.konaszewski@hotelpros.pl

Simmoney Kloszewski

Simmoney Kloszewski

Associate | Hotel Professionals Management Group

Simmoney odpowiada za koordynację oraz wsparcie zarządu spółki oraz dyrektorów generalnych poszczególnych hoteli zarządzanych przez spółkę HPMG w zakresie strategii oraz działań marketingowych i związanych z mediami społecznościowymi. Simmoney pomaga przy organizacji wszystkich wydarzeń oraz kampanii promocyjnych dla zarządzanych przez zespół HPMG hoteli.

Simmoney rozpoczęła swoją karierę w branży filmowej, gdzie przez 6 lat pomagała koordynować międzynarodowe produkcje filmowe oraz wydarzenia branżowe. Po wyjeździe z Londynu, powróciła do rodzinnego kraju, aby rozpocząć swoją karierę w branży hospitality.

simmoney.kloszewski@hotelpros.pl

Barbara Joanna Hackiewicz

Barbara Joanna Hackiewicz

Financial Analyst

Joanna, w Hotel Professionals odpowiada głównie za opracowywanie Studiów Wykonalności i Memorandów inwestycyjnych oraz przygotowywanie prognoz i analiz finansowych projektów hotelowych.


Z rynkiem nieruchomości związana jest od czasu studiów – obie prace dyplomowe dotyczyły specyfiki rynku nieruchomości. Ukończyła Podyplomowe Studia Wyceny Nieruchomości w Szkole Głównej Handlowej. Jako rzeczoznawca majątkowy specjalizuje się w segmencie nieruchomości komercyjnych, zwłaszcza hoteli.
 

joanna.hackiewicz@hotelpros.pl

Monika Simmons

Monika Simmons

Operational & Financial Analyst

Monika w Hotel Professionals odpowiada głównie za opracowywanie studiów wykonalności i memorandów inwestycyjnych a także za bieżącą aktualizację wewnętrznej bazy hotelowej i przygotowanie rocznych raportów rynkowych. Ponadto, wspiera HPMG w kwestiach związanych ze sprzedażą i marketingiem w nowych projektach hotelowych.


Monika związana jest z branżą hotelową od 21 lat. W ciągu tego czasu pracowała w różnych działach hotelu, włączając w to HR oraz gastronomię, ale większość kariery spędziła będąc odpowiedzialna za sprzedaż. Swoje kompetencje rozwijała w sieciach takich jak Radisson Hotels, Hyatt Hotels & Resorts, InterContinental Hotels Group oraz Marriott International, a także poza granicami Polski w sieci Kempinski Hotels. Sprawowała m.in. funkcję Zastępcy Dyrektora Sprzedaży w warszawskim Hotelu Hyatt Regency oraz Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w luksusowym Hotelu Bristol, Luxury Collection. 
 

monika.simmons@hotelpros.pl

Monika Woźniak

Monika Woźniak

Sales&Marketing Specialist

Monika odpowiada za bieżącą aktualizację wewnętrznej bazy hotelowej i opracowuje roczne raporty rynkowe, przygotowuje oraz wdraża działania promocyjne i marketingowe w HP i HPMG. Zarządza mediami społecznościowymi oraz odpowiada za kontakt z mediami.

Monika wykonuje również zdjęcia dla klientów HP i HPMG w zakresie m.in. portrety biznesowe, nieruchomości oraz zdjęcia na potrzeby visual content marketingu.

monika.wozniak@hotelpros.pl

Aneta Ykema

Aneta Ykema

International Trainer&Consultant

W HPMG odpowiada za wsparcie szkoleniowe dla nowo powstających i istniejących obiektów hotelowych, szkolenia z zakresu: sprzedaży, marketingu hotelowego, leadership i teambuilding oraz za quality management działów operacyjnych. 
 
Założycielka i Managing Director firmy HOTELIART – sztuka hotelarstwa, która oferuje szkolenia, consulting oraz coaching dla obiektów hotelowych. 
  
Hotelarz z ponad 20 letnim międzynarodowym doświadczeniem zawodowym zdobytym w prestiżowych sieciach hotelowych: Best Western, Orbis, Small Luxury Hotels, Accor Hotels, Lindner Hotels AG, InterContinental Hotels Group w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Austrii i Polsce. 

aneta.ykema@hotelprosmg.pl