O nas

Jesteśmy zespołem doświadczonych doradców, oferujących profesjonalne i innowacyjne rozwiązania dla branży hotelowej nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

Nasz zespół łącznie posiada ponad 100 lat doświadczenia w sektorze nieruchomości hotelowych, zebranego podczas pracy przy około 350 projektach realizowanych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki temu, że oferujemy kompleksowy zakres usług doradztwa oraz zarządzania obiektami hotelowymi, potrafimy przygotować odpowiedni zestaw rozwiązań dla Państwa hotelu, gwarantujący oczekiwany sukces.

Przed powstaniem Hotel Professionals, członkowie naszego zespołu współtworzyli Dział Inwestycji Hotelowo – Rekreacyjnych firmy Colliers International Poland, w którym przez 9 lat zaangażowani byli w ponad 300 projektów i zleceń. Utworzenie niezależnego podmiotu, jakim jest Hotel Professionals, umożliwiło nam przygotowanie szerokiego wachlarza nowych i innowacyjnych usług skierowanych do branży hotelowej na terenie Polski i całej Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie jako Hotel Professionals kontynuujemy współpracę z dotychczasowymi klientami, w tym Colliers, a także innymi znaczącymi agencjami rynku nieruchomości komercyjnych.

Dlaczego my

Precyzyjnie i rzeczowo

Nasze usługi świadczymy w sposób przejrzysty i rzeczowy.

Doświadczenie w branży

Jako zespół posiadamy łącznie 100 lat doświadczenia w branży hotelowej.

Rozeznanie rynku

Posiadamy duże rozeznanie w realnej sytuacji rynkowej, co zawdzięczamy długoletnim relacjom z najważniejszymi uczestnikami rynku hotelowego.

Wiele usług i rozwiązań

Świadczymy usługi od A do Z, czyli na każdym etapie procesu realizacji inwestycji hotelowej.

Zawsze wspieramy

Wspieramy naszych Klientów w każdym kroku na drodze do sukcesu.

Analizy finansowe

Nasze analizy finansowe są poparte rzetelnymi danymi rynkowymi, czym zdobyliśmy zaufanie banków.

Szybka komunikacja

Łatwo do nas dotrzeć, szybko reagujemy na potrzeby naszych Klientów.

Sieć specjalistów

Posiadamy rozbudowaną sieć uznanych i rekomendowanych specjalistów branżowych.

Kreacja i optymalizacja

Pomagamy kreować optymalne projekty hotelowe, od samego początku podnosząc ich wartość i potencjał.

Precyzyjnie i rzeczowo

Nasze usługi świadczymy w sposób przejrzysty i rzeczowy.

Doświadczenie w branży

Jako zespół posiadamy łącznie 100 lat doświadczenia w branży hotelowej.

Rozeznanie rynku

Posiadamy duże rozeznanie w realnej sytuacji rynkowej, co zawdzięczamy długoletnim relacjom z najważniejszymi uczestnikami rynku hotelowego.

Wiele usług i rozwiązań

Świadczymy usługi od A do Z, czyli na każdym etapie procesu realizacji inwestycji hotelowej.

Zawsze wspieramy

Wspieramy naszych Klientów w każdym kroku na drodze do sukcesu.

Analizy finansowe

Nasze analizy finansowe są poparte rzetelnymi danymi rynkowymi, czym zdobyliśmy zaufanie banków.

Szybka komunikacja

Łatwo do nas dotrzeć, szybko reagujemy na potrzeby naszych Klientów.

Sieć specjalistów

Posiadamy rozbudowaną sieć uznanych i rekomendowanych specjalistów branżowych.

Kreacja i optymalizacja

Pomagamy kreować optymalne projekty hotelowe, od samego początku podnosząc ich wartość i potencjał.

​Nasz Zespół

 

Alex Kloszewski (MRICS)

Alex Kloszewski (MRICS)

Partner Zarządzający

Alex Kloszewski – Partner Zarządzający spółki Hotel Professionals, były dyrektor regionalny InterContinental Hotels Poland & Czech Republic oraz Partner w Colliers International Poland.

Alex Kloszewski jest związany z hotelarstwem od 1973 r. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Stanach Zjednoczonych, pracując dla sieci Marriott Hotels & Resorts. Był również zawodowo związany z Radisson Hotels, Wyndham Hotels International w miastach: Los Angeles, Dallas, San Antonio, New Orlean, Palm Beach na Arubie i Szczecin. Zajmując stanowisko dyrektora generalnego 5-gwiazdkowego hotelu InterContinental w Warszawie, odegrał kluczową rolę w realizacji inwestycji, otwarciu i stabilizacji hotelu na rynku.

W 2002 r. Alex założył fundację Warsaw Destination Alliance, której zadaniem jest promocja Warszawy i rozwój lokalnej turystyki. Fundacja WDA jest stowarzyszeniem zrzeszającym największe hotele pięciogwiazdkowe w Warszawie, jak również centra konferencyjne PKIN, EXPO, lotnisko Chopina, linie lotnicze, galerie, muzea, warszawskie organizacje miejskie i lokalne oraz obiekty sportowe tj. Stadion Narodowy czy Stadion Legii, a także największe korporacje obsługujące sektor hospitality w Polsce tj. Coca Cola, SAB Miller. Martini Rossi czy Makro.

W kwietniu 2011 roku Alex Kloszewski został także współfundatorem i wiceprezesem Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Po 9 latach w Colliers International Poland jako Partner i dyrektor działu hotelowego, Alex wraz ze swoim dotychczasowym zespołem otworzył niezależną firmę doradczą – Hotel Professionals.

 

Guy Simmons

Guy Simmons

Director | Special Projects & Operations

Guy Simmons jest aktywnie zaangażowany w działalność branży hotelowej od 1974 roku. Jego kariera obejmuje realizację projektów na terenie Stanów Zjednoczonych, od wschodniego do zachodniego wybrzeża, w licznych resortach w regionie Karaibów oraz w regionie Środkowo-Wschodniej Europy. Guy pracował zarówno dla sektora publicznego, jak i prywatnego, zarządzając hotelami pod światowymi markami, takimi jak DoubleTree by Hilton, Wyndham Hotels and Resorts i Radisson SAS (obecnie Radisson Blu).

W 1992 roku Guy rozpoczął swą zawodową działalność na terenie Europy, przybywając do Szczecina jako członek zespołu dedykowanego do otwarcia Radisson Hotel Szczecin. Następnie przeniósł się do Moskwy, dołączając do zarządu Radisson Slavjanskaya Hotel.

Kariera Guy’a w Europie rozwijała się po powrocie do Polski i rozpoczęciu współpracy z Alexem Kloszewskim podczas otwarcia trzech hoteli Holiday Inn: w Krakowie, Gdańsku oraz we Wrocławiu. Następnie Guy dołączył do Alexa w pracach przy otwarciu hotelu InterContinental w Warszawie.

W latach 2005-2007, zajmując stanowisko Dyrektora Operacyjnego w Domina Hotels and Resorts na terenie Europy Północnej i Wschodniej, nadzorował hotele funkcjonujące na terenie Rosji i Ukrainy. W latach 2008-2011, Guy był członkiem Działu Inwestycji Hotelowo – Rekreacyjnych w Colliers International Poland, gdzie był odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów międzynarodowych. Podczas swej działalności w Colliers, Guy koordynował proces budowy oraz fazę przed otwarciem pierwszego w Polsce hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie w dzielnicy Wawer, a następnie Hilton Garden Inn Kraków Airport.

 

Jacek Tokarski (MRICS)

Jacek Tokarski (MRICS)

Partner | Starszy Analityk Inwestycyjny

Jacek Tokarski, jako Starszy Analityk Inwestycyjny w Hotel Professionals odpowiada m.in. za przygotowanie analiz finansowych projektów hotelowych, w tym opracowywanie odpowiednich modelów finansowych oraz analiz opłacalności inwestycji hotelowych.

Jacek jest również odpowiedzialny za nadzorowanie procesu due dilligence poprzedzającego transakcje zakupu hoteli. Współpracował przy transakcjach m.in. LIM Center/Warsaw Marriott Hotel, Holiday Inn Gdańsk i Wrocław oraz Grand Hotel Łódź. Ponadto koordynuje proces pozyskania marki i operatora dla inwestorów i właścicieli hoteli.

Jacek jest ściśle zaangażowany w opracowywanie wycen nieruchomości hotelowych wykonywanych przez Hotel Professionals we współpracy z zewnętrznymi partnerami.

W latach 2004 – 2012 pracował w międzynarodowej firmie doradczej Colliers International Poland, początkowo jako analityk finansowy w dziale Najmu Powierzchni Biurowych, następnie jako analityk inwestycyjny w Dziale Usług Inwestycyjnych. W tym czasie Jacek okazjonalnie wspierał Alexa Kloszewskiego prowadzącego dział hotelowy firmy Colliers, dzięki czemu stał się pasjonatem rynku hospitality. Przez 8 lat swoje doświadczenie zdobywał w dziale hotelowym firmy Colliers.

 

Magda Kossowska

Magda Kossowska

Partner | Wiceprezes Zarządu

Magda Kossowska poza czynnym udziałem w realizacji zleceń jest odpowiedzialna za administracyjną stronę działalności spółki, a także kontakt z Klientami i koordynację działań firmy. Nadzoruje cały proces obsługi Klientów od momentu oferowania, sporządzania umowy, przez realizację projektu, aż do jego zakończenia.

Ponadto Magda aktywnie uczestniczy w realizacji zleceń, w tym m.in. w opracowywaniu studiów wykonalności, memorandów, konsultacji operacyjnych oraz w procesie pozyskiwania marek hotelowych i negocjacji umów z sieciami hotelowymi.

Swoje doświadczenie zdobywała u boku najlepszych specjalistów w branży, będąc częścią zespołu Hospitality firmy Colliers International Poland, gdzie pracowała przez 7 lat. W tym czasie Magda brała udział w realizacji dziesiątek zleceń związanych z obsługą inwestycji hotelowych w Polsce i w Europie.

 

Patrick Kloszewski

Patrick Kloszewski

Partner | Menedżer Transakcji

Patrick Kloszewski jest odpowiedzialny za przygotowanie dogłębnych analiz rynku hotelowego, sporządzanie Studiów Wykonalności oraz Memorandów Inwestycyjnych, a jedną z jego największych umiejętności jest odpowiedni dobór dostępnych produktów i marek hotelowych do poszczególnych projektów i lokalizacji. Patrick odpowiada także za relacje Hotel Professionals z zagranicznymi inwestorami oraz międzynarodowymi sieciami i operatorami hotelowymi. Ponadto organizuje i koordynuje działania marketingowe naszej firmy.

Jako syn hotelarzy, Patrick od dzieciństwa miał okazję mieszkać w kilku hotelach na świecie. Już we wczesnej młodości pracował w rożnych departamentach hoteli, poznając branżę od podstaw. Zdobywanie doświadczenia zawodowego związanego z inwestycjami w nieruchomości hotelowe, Patrick rozpoczął w Colliers International Poland. Przez 6 lat pracy w Colliers uczestniczył w realizacji wielu zleceń, opracowując Studia Wykonalności, Memoranda Inwestycyjne, Due Diligence, a także nadzorując procesy sprzedaży oraz pozyskania marek hotelowych dla Klientów.

 

Przemysław Wiraszka

Przemysław Wiraszka

Analityk Finansowy

W Hotel Professionals Przemysław Wiraszka, jako Analityk Finansowy, odpowiada za przygotowanie studiów wykonalności inwestycji hotelowych, sporządzanie raportów dotyczących rynku nieruchomości oraz doradztwo w zakresie zarządzania finansami hoteli i pozyskania finansowania na nowe projekty. Jest absolwentem ekonomii Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego.

Z rynkiem nieruchomości związany jest od 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach finansowych firm deweloperskich. Od 2007 roku pracował jako Analityk Finansowy w Magnus Group gdzie odpowiadał za raportowanie finansowe i ocenę finansową projektów inwestycyjnych. W 2009 roku dołączył do firmy Rezydent, gdzie był odpowiedzialny za controling i sprawozdawczość, identyfikację i wdrażanie nowych projektów inwestycyjnych oraz pozyskiwanie finansowania bankowego. Od 2015 roku w spółce Xcity Investment na stanowisku Project Managera koordynował projekty inwestycyjne w zakresie ich przygotowania, realizacji i komercjalizacji.

 

Patrycja Koszewska

Patrycja Koszewska

Specjalista ds. Analizy Rynku

Patrycja Koszewska dołączyła do zespołu Hotel Professionals w sierpniu 2015 roku. Patrycja odpowiada za zbieranie danych i tworzenie analiz rynku nieruchomości hotelowych oraz memorandów inwestycyjnych, a także za opracowywanie ofert dla Klientów. Do zakresu jej obowiązków należy także kontakt z mediami i opracowywanie oraz wdrażanie strategii marketingowej firmy.

Patrycja ukończyła studia na Uniwersytecie Warszawskim, pisząc pracę magisterską w zakresie socjologii urbanistycznej. Swoją przygodę z nieruchomościami komercyjnymi rozpoczęła w firmie Colliers International, gdzie pracowała w dziale administracyjnym. Patrycja angażuje się w segment MICE, organizując różnorodne konferencje.

 

Katarzyna Stiller-Romanowska

Katarzyna Stiller-Romanowska

Director of Hotel Operations

Katarzyna odpowiedzialna jest przede wszystkim za koordynację procesu przygotowania do otwarcia hoteli zarządzanych przez spółkę. Ponadto, wspiera zarząd spółki oraz dyrektorów generalnych poszczególnych hoteli we wszelkich bieżących kwestiach operacyjnych, administracyjnych i HR, a także opracowywaniu budżetów i planów marketingowo-sprzedażowych hoteli.

Katarzyna od 16 lat związana jest z branżą hotelową. W ciągu tego czasu aktywnie rozwijała swoje kompetencje w międzynarodowych sieciach hotelowych: InterContinental Hotels Group, Accor Hotels, IBB Hotels i Hilton Worldwide. Ponadto jako konsultant miała okazję współpracować z działem Hospitality firmy doradczej Colliers International, z którego wywodzi się spółka Hotel Professionals.

 

Małgorzata Lewandowska

Małgorzata Lewandowska

Project manager

Małgorzata Lewandowska odpowiedzialna jest za prowadzenie projektów, ze szczególnym uwzględnieniem projektów w zakresie dynamicznie rozwijających się w Polsce sektorów pokrewnych do typowego hotelarstwa, w tym sektorów nowej generacji hosteli i domów studenckich/akademików, domów seniora czy sektora inwestycji mieszkaniowych pod wynajem. Ponadto Małgorzata wspiera zespół w zakresie opracowywania Studiów Wykonalności i Memorandów Inwestycyjnych, przygotowania prognoz i analiz finansowych, jak również sporządzaniu raportów dotyczących rynku nieruchomości hotelowych.

Małgorzata jest absolwentką kierunku Finanse i Bankowość Szkoły Głównej Handlowej oraz podyplomowych studiów z zakresu nieruchomości European Business School Universität für Wirtschaft und Recht. Z rynkiem nieruchomości komercyjnych, w tym między innymi nieruchomości mieszkaniowych pod wynajem, związana jest od 5 lat.